Наталія Калєніченко: ДФС за 1 секунду обробляє до 100 електронних документів

У середньому за добу ДФС приймається та обробляється в електронному вигляді більше 1 млн. електронних документів, за 1 секунду обробляється близько 50-100 документів. Найбільше навантаження — в дні граничних термінів подання звітності. Про це повідомила директор Департаменту обслуговування платників ДФС Наталія Калєніченко.

За її словами, ДФС постійно працює над удосконаленням електронних сервісів та послуг для платників податків. Одним з першочергових пріоритетів  для служби є розвиток Електронного кабінету платника.

Так, станом на 26 жовтня сервісами відкритої та приватної частини Електронного кабінету скористалися понад 9,3 млн. осіб. При цьому у Кабінеті зафіксовано біля 20 тис. одночасних сесій користувачів (в дні граничних термінів подання звітності та/або реєстрації податкових накладних).

Постійними користувачами приватної частини Електронного кабінету платника є 220 тис. юридичних осіб та понад 350 тис. фізичних осіб-підприємців. Кількість громадян, які користуються приватною частиною, постійно зростає та складає близько150 тисяч осіб.

На сьогодні через Електронний кабінет подано більше 3 млн. різного типу документів, не враховуючи податкові та акцизні накладні.

«У першу чергу в Кабінеті реалізуються ті сервіси та послуги, які є найбільш запитуваними зі сторони бізнесу. Платники мають доступ до податкової інформації в режимі реального часу, що не потребує формування додаткових запитів та отримання витягів, і дає можливість перегляду як всієї податкової інформації, так і документів, які подавались в паперовому вигляді та електронному вигляді через Кабінет та/або інші програмні засоби», – зазначила Наталія Калєніченко.

За її словами, лише за вересень-жовтень цього року в Електронному кабінеті платника забезпечено реалізацію сервісів щодо доступу платників до Єдиного реєстру податкових накладних та подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств в режимі реального часу.  

«Платникам забезпечено в он-лайн режимі доступ до сервісів систем електронного адміністрування податку на додану вартість та реалізації пального,  Єдиного реєстру податкових накладних, де платник може отримати актуальну інформацію щодо складених та надісланих на реєстрацію таким платником чи його контрагентом податкових накладних та розрахунків коригування, дізнатися про статус податкових накладних/розрахунків коригування (зареєстровані, реєстрацію яких зупинено, щодо яких прийнято Комісією ДФС рішення про реєстрацію чи відмову в такій реєстрації тощо)», – розповіла Наталія Калєніченко.

 Загалом, на сьогодні в Електронному кабінеті платника забезпечено реалізацію повного спектру сервісів для фізичних осіб-підприємців та громадян, і майже на 100% реалізовано сервіси для юридичних осіб – платників податку на додану вартість та платників спрощеної системи оподаткування.

Источник: http://sfs.gov.ua

10 просмотров