Обговорення проекту Національної транспортної стратегії до 2030 року відбулось у Харкові та Полтаві

21 липня у Харкові та Полтаві за підтримки обласних держадміністрацій презентовано проект Національної транспортної стратегії до 2030 року. Міністерство інфраструктури  представив заступник Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань. Обговорення відбулось за участі експертів проекту технічної допомоги ЄС, представників місцевої влади, облавтодору та Південної залізниці. 
«У Харківській області визначено такі пріоритетні інфраструктурні проекти: будівництво метро в                 м. Харкові (вартість близько 370 млн. доларів), яке може бути профінансовано за рахунок кредитів ЄБРР та ЄІБ; будівництво мосту біля  м. Кременчук (вартість 330 млн. доларів); третій проект –  запровадження електронного квитка в Харківській області. Планується також завершення будівництва в аеропорту           м. Харків», – повідомив Віктор Довгань.
Цього ж дня в Полтаві відбулася зустріч заступника Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктора Довганя з головою Полтавської обласної державної адміністрації Валерієм Головком, керівництвом Служби автодоріг області та представниками підрядної компанії з Китаю.
«Ми зустрічаємось з представниками місцевої влади тому, що нам важливо почути, які проекти актуальні для регіону, і ми готові підтримувати ці проекти як пріоритетні. Ми маємо хороше вікно кредитних можливостей – як європейські банки, так і китайський ЕКСIМ банк», – зазначив Віктор Довгань.
«Транспортні можливості р. Дніпро фактично не використовуються. Полтавська область, яка потребує транспортування зернових, зацікавлена у розвитку транспортного сполучення Дніпром. Тому прирічкову зону бажано включити в стратегію розвитку для подальшого будівництва портів та перевалочної бази. Це зменшить навантаження на дороги та транспортні витрати», – наголосив Валерій Головко. Голова Полтавської облдержадміністрації підкреслив, що стратегія має бути адаптована до регіональної специфіки з використанням  наявних ресурсів області.  
«Проект побудови мостового переходу між Кременчуком та Горішніми Плавнями – це державний інвестиційний проект, важливий для всієї України. Мости через Дніпро єднають нашу країну, також буде значно покращено логістику та ситуацію з вантажними перевезеннями», – наголосив Віктор Довгань.
Загальна довжина обходу становитиме 19,6 км, під’їзні дороги і мостовий перехід робитимуть одночасно. Вартість проекту становить близько 338 млн. доларів, виконуватиме будівництво переправи та автодороги Полтава – Олександрія на цій ділянці китайська компанія CRBC. Строки будівництва мосту за розрахунками CRBC – 3 роки,   роботи мають розпочатись навесні 2018 року.
Обговорено питання реконструкції Крюківського мосту, що сполучає між собою дві частини Кременчука. На сьогодні цей проект вкрай необхідний для міста, тому Валерій Головко підтвердив, що місцева влада залучиться до співфінансування реконструкції.
 

Источник: http://mtu.gov.ua

33 просмотров