Рівень ефективності виконання заходів державного контролю на транспорті повинен бути підвищений, — Юрій Лавренюк

10 липня заступник Міністра інфраструктури Юрій Лавренюк взяв участь у засіданні Колегії Укртрансбезпеки щодо підведення підсумків роботи Державної служби України з безпеки на транспорті за І півріччя 2017 року.
В ході засідання заступник Міністра інфраструктури зазначив, що останнім часом особливо гостро стоїть питання щодо випадків затримання працівників Укртрансбезпеки під час отримання неправомірної вигоди, що є неприпустимо: «Кожен керівник того, чи іншого територіального підрозділу Укртрансбезпеки несе персональну відповідальність за своїх підлеглих. Такі випадки є неприпустимими і робота працівників повинна здійснюватись прозоро. Якщо подібні випадки будуть повторюватись, то до керівників Укртрансбезпеки та підлеглих, які зловживають своїм службовим становищем будуть вживатися жорсткі заходи впливу та звільнення з займаних посад».
Також Юрій Лавренюк зазначив, що наразі важливим залишається питання габаритно – вагового контролю на автомобільних дорогах України: «Габаритно-ваговий контроль на дорогах країни, особливо в літньо-осінній період, є пріоритетним завданням Укртрансбезпеки. Всі ГВК повинні працювати відповідно до доручень керівництва Міністерства інфраструктури. Державна служба з безпеки на транспорті має забезпечити якісний цілодобовий контроль на дорогах державного значення та прикласти максимальних зусиль для їх збереження».
Зокрема, заступник Міністра інфраструктури наголосив на тому, що Укртрансбезпека повинна забезпечити здійснення ефективного державного контролю не тільки на автомобільному транспорті, а ще й на морському та річковому, особливо в літній період, коли кількість відпочиваючих є досить великою.
В ході засідання Колегії, Юрій Лавренюк приділив особливу увагу питанню щодо надання адміністративних послуг Укртрансбезпекою у сфері автомобільного, міського електричного, залізничного, морського та річкового транспорту: «Наразі є проблема зі своєчасною видачею дозволів Укртрансбезпекою, яка пов’язана зі стороннім втручанням в електронні мережі. Державна служба з безпеки на транспорті має забезпечити належний рівень кібернетичної безпеки електронних систем, задля того щоб робота пунктів видачі дозволів здійснювалась цілодобово за будь-яких умов та можливих сторонніх втручань».
Також Юрій Лавренюк наголосив на тому, що на сьогоднішній день, профільний департамент Міністерства інфраструктури спільно з Укртрансбезпекою працює у напрямку впровадження електронного розподілу дозволів ЄКМТ та разових дозволів на вантажні перевезення та зазначив, що така система повинна бути запроваджена вже до кінця 2017 року.
Крім того, заступник Міністра інфраструктури наголосив на тому, що Укртрансбезпека має прикласти максимальних зусиль у сфері боротьби з нелегальними пасажирськими перевізниками та підвищити заходи державного контролю у цьому напрямку якнайшвидше, зокрема Юрій Лавренюк зазначив, що: «Вже незабаром всі легальні пасажирські перевізники будуть їздити на жовтих номерних знаках, такий підхід значно прискорить процес легалізації ринку пасажирських перевезень в Україні та дозволить працівникам Укртрансбезпеки ефективно здійснювати ідентифікацію легальних та нелегальних перевізників в нашій країні».
Підсумовуючи Юрій Лавренюк наголосив на тому, що Міністерство інфраструктури не вимагає нічого надзвичайного від керівників та працівників Укртрансбезпеки, а вимагає тільки якісного виконання своїх функціональних обов’язків, у протилежному разі – зі сторони Міністерства інфраструктури будуть вжиті відповідні заходи впливу.


Источник: http://mtu.gov.ua

45 просмотров